Két teljességgel elvetemült, fanatikus Rob-rajongó, szabadelvű, perverz csaj nyomdafestéket alig tűrő fantáziái, és ezek megvalósulása (számunkra végtelenül sajnálatosan nem valódi, csupán) írásos formában.

Az alkotók, ahogy a blog címe is mutatja: Szandi és Petra! :)

Ha épp itt vagy, és a meglehetősen beteg, de mégis rettentő erotikus töltetű agyunk szüleményeit olvasod, akkor te sem vagy különb nálunk!! ;-) :PPP

2011. augusztus 22., hétfő

Késői szüzesség elvesztés ft. korai magömlés vs. orgia a medencében (2. rész)


Késői szüzesség elvesztés ft. korai magömlés vs. orgia a medencében (2. rész)


Pár percig döbbent ábrázattal meredtem az előttem elterülő medencére, és annak környezetére, végül aztán széles vigyor kúszott az arcomra.
Na, most már értem, miről beszélt Kellan, mikor azt mondta "így buliznak a nagyok".
A hatalmas kivilágított medence tömve volt ruhátlan pasikkal és csajokkal, akik az élvezetek oltárán áldoztak, különféle módokon, és pózokban. A medence szélén meztelen pincérlányok rohangáltak tálcával a kezükben, miközben popsijukat ringatták a hangos zenére, amit élőben szolgáltatott egy DJ.
Tekintetem továbbsiklott, és kisebb függönnyel körbevett, illetve párnákkal kirakott meghitt pihenőhelyeket fedeztem fel. Szinte mindegyik ilyenben zajlott az élet, persze jó hangosan, de az üvöltő zene tompított valamennyit a nyögések és sikítások zaján. 
Ránéztem az én kis angyalkáimra, és láttam, hogy ők is kacéran vigyorognak rám, így átkaroltam a derekukat, és az előbb felfedezett szabad pihenőhely felé húztam őket. Miközben arrafelé sétáltunk, a kezeim lecsúsztak a lányok fenekére, melyeket folyamatosan markolásztam, mire jóleső sóhaj szakad fel belőlük.
Menetközben a medencében kefélő párok közt felfedeztem jó néhány kollegámat, és haveromat, ahogy éppen egy-egy csajszit tömnek. Volt olyan lány, aki egyszerre három pasit részesített örömökben. Ettől a látványtól még izgatottabb lettem, így már alig vártam, hogy elérjük a kiszemelt helyet, és végre ismét elmerülhessek az élvezetekben, miközben arra gondoltam, hogy ha Kellan előkerül, akár csatlakozhatna is hozzánk.
Éhesen körbenyaltam a számat séta közben, majd amint elértük az elfüggönyözött privát páholyt, bevezettem a mellettem lévő lányokat, és leheveredtem a kényelmes párnákra. Csábító démonjaim azonnal követték a példámat, és kihívó mozdulatokkal feküdtek mellém. Rögtön közelebb húztam őket magamhoz, mire mindkettő átvetette egy-egy combját a csípőmön, és félig rajtam fekve egymást kezdték simogatni a lábfejükkel. Vágyakozó tekintettel méregettem őket, aztán úgy döntöttem beszállok a játékba.
Kezeimet a melleikre tapasztottam, és nem túl finoman markolászni kezdtem a puha területet. Ekkor mindketten hangosan felnyögtek, ami lényegesen megnövelte az egómat. Mégse vagy te olyan kezdő, Rob! - ujjongtam magamban. Épp azon agyaltam, hogy számmal is felfedezem a gömbölyű idomokat, mikor valaki félrehúzva a függönyt belépett hozzánk.
- Jó estét! Hozhatok valamit inni? - kérdezte mosolyogva az egyik szőke pincérlány.
Hirtelen annyira mérges lettem rá, hogy majdnem elküldtem a picsába, amiért megzavarta a szórakozásomat, de aztán meggondoltam magam. Végül is egy kis pia nem lenne rossz, lehet az angyalkáim is szomjasak, elvégre amivel én itattam őket, az nem igazán szomjoltó... Huh, te perverz állat, Pattinson! - röhögtem gondolatban.
- Egy üveg Jack Daniels lesz! Ti kértek valamit, tündéreim? - simítottam végig kebleiken.
- Hmm, a farkadat... azon kívül mondjuk egy üveg édes martinit, és valami gyümölcsöt! - mondta a bal oldalamon lévő.
 - Nos, akkor ennyi lesz, drága! - néztem a pincérnőre, miközben fejemmel a kijárat felé intettem, hogy mi hamarabb távozzon.
Miután a pincérnő végre elhúzta a hátsóját, újra a tündérkéimnek szenteltem a figyelmem, lejjebb csúsztam közöttük és felváltva végignyaltam a melleiken, majd szopogatni kezdtem az egyikük bimbóját. Közben ők sem tétlenkedtek, hanem finom kis kezükkel simogatni kezdtek, és a lábaikkal kezdték lejjebb tolni a bokszerem, ami nem volt könnyű feladat, tekintve, hogy teljesen ráfeszült vágytól izzó gerjedelmemre, így valamelyikük a kezével is rásegített a műveletre.
Mikor végre megszabadítottak a francos alsómtól, az egyikük kibújt az ölelésemből, a lábaim közé térdelt, lehajolt és végignyalt a farkamon egészen a tövétől a hegyéig. Ezt megismételte még egy párszor, majd teljesen eltűntetett a szájában, mire elszakadtam a másik lány mellétől, és a mellkasomból egy morgással keveredett nyögés szakadt fel.
Visszahanyatlottam a párnára, mire a másik tündérke lejjebb csúszott, hogy segítsen a barátnőjének minél magasabb fellegekbe repíteni engem. Élvezettel nyalogatták körbe a golyóim, és szopogatták a farkam, miközben a kezeik a hasam és a combom karmolászták.  Éreztem, hogy már nincs sok hátra, elélvezek. Meg kell hagyni, ez a két szépség érti a dolgát, pár mozdulatuk elég volt hozzá, hogy a fellegekben járjak.
Hátravetett fejjel vártam a gyönyör kiteljesedését a testemben, amikor ismét megjelent a pincércsaj. Na, ez hihetetlen, mindig a legjobbkor...
- Parancsoljanak! - rakta le mellénk a kért italokat, és egy tálat teli gyümölccsel.
 - Kösz! - morogtam kissé ingerülten.
Szerencsére vette a lapot, hogy kurvára zavar, de azért pofátlanul végigmérte összegabalyodott hármasunkat, majd mikor pillantása még mindig álló farkamra tévedt nagyot nyelt, és szabad kezével kéjesen végigsimított a lábai közt. Ez a mozdulata engem sem hagyott hidegen, de nem akartam tőle különösebben semmit, itt volt nekem a két cica, akik most is vágyakozóan pillogtak rám.
A pincérlány innentől kezdve totál érdektelenné vált, majd végül aztán megunva az érdektelenségemet, magunkra hagyott minket.
- Cica, ideadnád a whiskymet? - kértem meg az egyiket.
Bólintott, majd feltérdelt, és teljes rálátást biztosítva szexi hátsófelére felegyenesedett, utána a mellettünk lévő italokhoz, és gyümölcsökhöz lépett. Én eközben a barátnőjéhez hajoltam, és szenvedélyesen a hajába markoltam, hogy egy vad csókban részesítsem mindkettőnket.
Mire elszakadtunk egymástól, a másik is visszatért. Lecsavarta a jackes üveg kupakját, és már vártam, hogy átnyújtja nekem, de ehelyett a saját szájához emelte, majd belekortyolt. Kissé csalódott voltam, na, nem mintha sajnálnám tőle, de mégiscsak én kértem azt az üveg piát, és kezdtem rohadt szomjas lenni... A meglepetés viszont akkor ért, mikor a csaj kacér pillantást vetve rám felém hajolt, és ajkaimra tapadt.
Ahogy kinyitotta a száját, a kissé fanyar szesz átcsorgott az én számba, a hatását még részegítőbbé téve ezáltal. Addig csókolóztunk, míg minden cseppet ki nem csókoltam a szájából, majd ajkaink szétváltak.
- Huh, ez így isteni! - adtam hangot elégedettségemnek.
A lányok csak összenéztek, majd ezúttal a másik lány szájából jutottam hozzá kedvenc whiskymhez. 
Az alkoholtól, és a fülledt hangulattól szinte teljesen begerjedtem, és minden porcikám az előbb félbemaradt kielégülésért kiáltott. Nem bírtam tovább várni, azonnal érezni akartam az extázist.
Magamhoz rántottam és heves csókban részesítettem a személyes démonaimat, majd egyiküket az ölembe emeltem, és magamra húztam, mire mindketten felnyögtünk. Közben visszafeküdtem a párnák közé elkaptam a másik cicus csípőjét, az arcom fölé húztam és végigvezettem a nyelvem a nedvesen csillogó szirmokon, majd mohón nyalogatni kezdtem a csiklóját, miközben két ujjamat belefúrtam tüzes barlangjába, és gyors mozdulatokkal sodortam az élvezet felé. Eközben a másik cukorfalat vadul ugrált a farkamon egyre közelebb sodorva engem is a végső gyönyör felé.
A fölöttem térdelő csaj egyre jobban remegett a karjaimban, majd megfeszült a teste. Ujjaimon éreztem belső izmai intenzív pulzálását, majd élvezetének bizonyítéka végigfolyt a szám szélén, amit én élvezettel nyaltam le onnan, ebben a pillanatban éreztem meg a másik lány pulzálást magamon, amitől én is elértem az extázis legfelső fokát, és élveztem teli a bensőjét.
Szinte egyszerre ért el minket a robbanás, amitől mindhárman hangosan felnyögtünk, vagyis a lányok inkább sikítottak. Ezután mindkét lány lemászott rólam, hozzám bújtak és úgy vártuk, hogy a gyönyör lecsillapodjon a testünkben. Csukott szemmel lihegtem, miközben próbáltam túlélni az agyamat ellepő kéjt. A csajok közben finom puszikat leheltek a nyakamra, és a mellkasomra. Ki akarhatna ennél többet? - mosolyogtam elégedetten és kielégülten.
- Kérsz te is Rob? - hasított a csendbe valamelyik lány hangja egyszer csak.
Lustán kinyitottam a szemeimet, és azonnal pajkos csábítóim csillogó tekintetével találtam szembe magam. A behozatott gyümölcsöstálból falatoztak igencsak erotikus mozdulatokkal, amik újra beindították a fantáziámat. Én csak bólintottam, majd a kiscicáim elkezdték számba rakosgatni a különféle finomságokat. Egy-egy csókkal téve még édesebbé a lédús gyümölcsöket.
Na, most már tényleg a mennyben éreztem magam. Maximálisan kielégülten - 24 év után végre - miközben két gyönyörűség etet. 
Az élményt egy vidám kissé dörmögős hang szakította félbe.
 - Na, haver, látom, tudsz élni! - jött be hozzánk röhögve Kellan barátom.
Én csak rákacsintottam, majd intettem neki, hogy jöjjön közelebb, és huppanjon le mellénk. Nem kellett kétszer mondani neki, egy szempillantás alatt már mellettünk is termett.
- Igazán bemutathatnád nekem a kis barátnőidet - szólalt meg Kel, miközben ledőlt az egyik cica mögé, és a tenyerét a lány csípőjére tette
- Csajok, ő itt az egyik kollégám és barátom Kellan. Kellan ők itt Szandi és Petra, a legújabb és minden szempontból a legkielégítőbb ismerőseim - vigyorogtam teli szájjal Kellanra.
- Örülünk, hogy megismerhetünk - mondták egyszerre a lányok, majd az egyik, akin Kellan keze pihent, cimborám szájára tapadt.
Mosolyogva konstatáltam, hogy nem sokkal ezelőtti fantáziám, miszerint jó lenne kollégámat is bevenni a buliba teljesülni látszik.
- Részemről a szerencse! - mondta Kellan, miközben végigsimított előbbi csókpartnere fedetlen testén.
Ezután újabb csókban forrtak össze, miközben Kel barátom keze folyamatosan fel-alá járt a csaj testén, majd ismét megragadta a csípőjét, és teljesen elhúzva tőlem a hátára gördítette, ő pedig fölé kerekedett. Elszakadt a csaj szájától, és nyelvével felfedező útra indult a csábító démon testén, miközben ujjait a lány lábai közé csúsztatta, aki ettől hangos nyögdécselésbe kezedet.
De tovább már nem tudtam rájuk figyelni, mert a másik démonom a számra tapadt, közben pedig puha kis kezét a farkamra simította, és azon kezdet munkálkodni, hogy ismét mielőbb tettre kész legyek.
Teljesen elmerültem a gyönyörökben, és hallottam, hogy Kel barátom sincs ezzel másképp. Viszont egy perverz gondolat kúszott az agyamba, amit az elfogyasztott alkoholnak és a ma átélteknek tudtam be. Nagy nehézségek árán elhúztam a lány kezét magamról, és a csókot is megszakítottam. Haveromék nem nagyon figyeltek ránk, ezért kicsit hangosabban odaszóltam nekik.
- Nem folytatjuk a medencében? - kérdeztem rekedten.
Kellan úgy tűnt meghallotta a kérdést, mert kirántotta az ujjait a kitárulkozott szépségből, és homályos tekintetét rám emelte.
- Hmmm… miért is ne? - válaszolt.
A lányok somolyogva másztak le rólunk, majd számunkra tökéletes belátást nyújtva kerek fenekükre, felegyenesedtek. Nevetve összenéztek, aztán közeledni kezdtek egymás felé. Kel szája a füléig ért, és azt kell mondanom, én is ilyen ábrázattal ültem ott. Amint a csajok egymással szemben álltak, egyikük vadul a másik után kapott, és smárolni kezdtek.
Barátom szájából szinte a nyál is kicsordult, de az enyém is tátva maradt a látottaktól. Aztán, amikor szenvedélyesen végigsimítottak egymás hátán, és a másik fenekébe markoltak, majd rá is csaptak egymás hátsójára, mind a négyen felnyögtünk. A csajok egyre jobban belemerültek, kezeik egymáson cikáztak közben tovább csókolóztak. A pohár akkor telt be nálam, mikor az egyik kissé lejjebb haladva barátnője testén a fogai közé vette annak ágaskodó mellbimbóját és megszívta. Úgy pattantam fel, mintha parázson ültem volna, majd karjánál fogva magamhoz rántottam a hozzám közelebb lévő csajt, aztán ölembe kapva morogva csókolni kezdtem.  Kellan barátom is követett a másikkal, majd kifelé kezdtünk araszolni a lefüggönyözött helyről.
- Akkor irány a medence? - kérdezte cimborám lihegve.
- Naná - nyögtem.
Fogalmam sem volt, merre megyek, ugyanis hol a rajtam csimpaszkodó csaj ajkait csókoltam, hol a mellei közé szorított fejjel nyalogattam és harapdáltam a gömbölyű területet. Hála az égnek, azért esés és egyéb baleset nélkül elértünk a medence széléhez. Ahogy egy kósza pillanatig végignéztem a társaságon, észleltem, hogy mindenki azt az elfoglaltságot gyakorolja, amibe én a mai este folyamán lettem beavatva. A kezeim közt lévő lány azonban nem hagyott sok időt további nézelődésre, helyette egyik kezével a fenekembe markolt, a másikkal a hajamba szántott és magához húzott egy csókra.
Hevesen térképeztük fel egymás száját újra meg újra, mikor valami hideget, és nedveset éreztem meg ránk csorogni. Először azt hittem eleredt az eső, de mikor oldalra fordítottam a fejemet egy vihogó Kellan nézett vissza rám pezsgősüveggel a kezében, aminek a tartalmát épp ránk locsolta.
- Nyald le róla! - kiáltotta.
Azt, hogy kinek szólt, nekem vagy a kezemben tartott szépségnek nem tudtam eldönteni, de nem is számított. Mosolyogva felmutattam neki a hüvelykujjamat, és közben végignyaltam a karjaim közt doromboló cica nyakán, majd tovább haladtam a mellei közé, végül felváltva szívogattam a mellbimbóit néha kicsit ráharapva, amitől minden alkalommal kéjesebben sikoltott fel, ami engem a végletéig izgatott.
Mikor egy pillanatra felnéztem, láttam, hogy Kel barátom is szorgosan nyalogatja a másik cica testéről a pezsgőt, miközben elindultak a medencébe a sok kefélő párocska közé. Fel nem hagyva édes elfoglaltságommal követtem őket a vízbe, igyekeztem óvatosan beleereszkedni, miközben ajkaim nem szakadtak el a cicusom kőkemény mellbimbójától.
Mikor a kellemesen hűs víz a felhevült testünkhöz ért mindketten felnyögtünk, elszakítottam a szám a csaj mellétől, és a szememmel körbenéztem a medencében, Kellanékat keresve. Hamar meg is találtam őket, a csaj épp a medence szélén ült széttett lábakkal miközben Kel vadul és mohón nyalogatta a punciját. Az én kis cicámmal a karjaimban odalubickoltunk a melléjük, majd követve Kel példáját, felültettem a csajt a barátnője mellé és élvezettel nyalni kezdtem, miközben két ujjam belé dugtam.
Közben a lányok egymás felé hajoltak és vadul smároltak, mialatt egymás mellét simogatták. Úgy tűnt, Kellan megunta az egyoldalú kényeztetést, mert elszakadt a csaj puncijától és visszarántotta a vízbe.
- Most te jössz kisszívem - mondta Kel, miközben kiült a csaj helyére, és simogatni kezdte magát.
A cicus erre felvillantott egy kacér vigyort, majd odaúszott Kel lábai közé, és nyalogatni kezdte a golyóit, míg a kezével barátom igencsak vastag farkát verte, aki ettől felnyögött. A lány akit éppen nyaltam, csalódottan nézett a barátnője után, akit Kel elszakított tőle, aztán ránézett haverom hatalmas szerszámára, megnyalta a szája szélét majd lehajolt és Kellan farkának hegyét kezdte szopogatni, ezzel besegítve a másik démonnak.
Hogy én se maradjak ki a jóból, a csajt, aki Kellan golyóit nyalogatta, megragadtam, a csípőjénél fogva a farkamra húztam, és hevesen dugni kezdtem, miközben még mindig a másik cicust nyaltam. Elég intenzív tempóban temetkeztem a lányba újra meg újra, ennek köszönhetően hangosan sikítozni kezdett, ami elegyedett a barátnője és Kellan nyögéséivel.
Nem igazán zavartattam magamat, végre felszabadult voltam, és kurva kanos is, ezért eszemet vesztve hajtottam a gyönyört, mindaddig, míg füttyszót nem hallottam meg a hátam mögül.
- Uhh, hajrá haver! - veregetett hátba Tom barátom. - Mondd csak, nem bánod, ha csatlakozom? - kérdezte.
Kellett pár másodperc mire válaszolni tudtam, a kéj ugyanis elöntötte az agyamat.
- Csa... csak tessék, szolgáldh… ahh, ki magad! - nyögtem.
Tom nem sokáig habozott, és felpattant a medence szélére, majd annak a lánynak a fejét, akiben hevesen szorgoskodtam, álló farkára húzta. A csaj elégedetten sóhajtott fel, majd kérés nélkül tette a dolgát, és mohón szopogatni kezdte Tom meredező dákóját. 
Ismét elmerültem volna az élvezetek tenderében, mikor valaki megszólalt mögöttem.
- Wow, mindent bele nagyfiú! - mondta Jackson, miközben odaúszott a mi kis társaságunkhoz. - Ugye nem bánjátok, ha én is beszállok? – kérdezte, miközben végigsimított a Kellan farkát szopó csaj testén, majd választ sem várva kimászott a medence szélére, lerántotta a csaj fejét Kel gerjedelméről és a sajátjához húzta.
A cicus élvezettel nyalta végig Jack faszát, miközben feltérdelt, és popsiját Kellan felé tolta, aki csúnyán nézte Jacksont, de mikor észrevette a felkínálkozó formás popsit, a lány mögé térdelt és méretes szerszámát a puncijába dugva hevesen döngetni kezdte.
Én közben tovább gyömöszöltem a Tomot kényeztető angyalkát, mikor új ötletem támadt és kihúzódtam a csajból, majd kiugrottam a medence szélére. A szépség kicsit értetlenül tekingetett rám barátom combjai közül, mikor háta mögé térdeltem, és felhúzva magamhoz barátom ágaskodó gerjedelméről a nyakába csókoltam. Értette mit szeretnék, mert ő is feltérdelt, majd Tomot szembe fordítva magával enyhén szétterpesztette formás combjait. Egy nem túl finom mozdulattal temetkeztem belé ismét, ezúttal hátulról Tom haverom pedig kaján vigyor kíséretében elölről.
Mindketten irdatlan tempóban kezdtünk mozogni a forró és nedves lányban, közben én melleit markolásztam, Tom pedig a felnyársalt csajszi szájára tapadt.
- Huh, fiatalok, látom jó a buli! - szállt felénk ekkor a "vőlegény", Sam haverom hangja.
- Az ám! - pacsiztak össze a hátravetett fejjel élvezkedő Jacksonnal.
 A következő percek kissé összefolytak számomra, ugyanis kezdtem egyre közeledni az újabb orgazmus felé, viszont annyit még felfogtam, hogy Kellan sikeresen feljutott a csúcsra a másik szépséggel, és lihegve borult a lány hátára.
Úgy látszik, Sam is akart az élvezetekből, így utolsó, még szabad emberként töltött éjszakáján, mert nem sokkal később a három srác körbevette a csábító lányt, majd felkínálták neki merev farkukat. A cicus nem teketóriázott és mosolyogva szopni kezdte a fiúk meredező vágyát. Míg egyiküket a szájába vette a másik kettőt a kezével kényeztette, kitartóan mozgatta a fejét és a kezeit is a fiúkon, hogy minél nagyobb élvezetben részesítse őket, amit a srácok kéjes nyögések közepette tűrtek.
A csaj elszakította száját Jackson merev farkától, ment is tovább Sam barátom dákójához, amit bő nyállal nyalogatott körbe, majd engedett szája forró barlangjába, amit a haverom megbabonázva bámult. Jack hirtelen kiszakította a farkát a lány kezéből, majd mögé guggolt, az egyik kezével masszírozni kezdte a csaj fenekét, a másikat pedig a szájához emelte. Középső ujját jól benyálazta, majd a csajszi popsiját szétfeszítve belé csúsztatta azt.
A lány ettől a mozdulattól csak kéjesen felnyögött, majd egyszerre kezdte nyalogatni a másik két haverom gerjedelmét, miközben Jack a popsija lyukát tágította.
Nem tudtam tovább figyelni a fiúkra, mert a gyönyör utolért, és remegve lövelltem teli a nyögdécselő lányt hátulról.
Tom barátom is követte a példámat, majd mindhárman erőtlenül dőltünk el a medence melletti kövön. Pár perc hangos szuszogás, és zihálás után mosolyogva pacsiztunk össze Tommal, és mindketten csókot váltottunk a mellettünk pihegő szépséggel. Közben a Kellan-Jack-Sam hármas is kielégülten sóhajtozott, majd összeszedve magukat mellénk sétáltak. Kellan hozta a karjai közt a másik kimerült tündérkét is, és mindannyian a medence szélére kúszva a vízbe lógattuk a lábunkat.
Valaki egyszer csak elővarázsolt egy cigis dobozt, amit körbeadtunk a kicsiny társaság tagjai közt. Valahonnan egy öngyújtó is előkerült, és maximálisan kielégülten kezdtem szívni a kezemben tartott szálat, miközben mindkét lány mellém telepedett, és a vállamra fektették a fejüket.
- Nos, fiúk, kicsi Patty felnőtt! - kezdte röhögve Tom.
Nem feleltem, csak bárgyún vigyorogtam, mikor erős taszítást éreztem a hátamon, és a medencében landoltam.
- Kapjátok be! - mutattam fel a középső ujjamat, mikor felbuktam a vízfelszínére. 
- Bármikor, bárhol édes! - búgták a csajok mosolyogva.
Ekkor persze mindannyian hatalmas röhögésben törtünk ki, és magamban megfogadtam, hogy nem most volt az utolsó találkozásom ezekkel a gyönyörű démonokkal.



3 megjegyzés:

  1. Perverzek!Elmehetnétek pornó film rendezőnek vagy írónak xD
    De ez kurva jó volt! xD Bár Kellan khhm... na mindegy.
    Várom a következő őrültséget, hajrá!
    x.o.

    VálaszTörlés
  2. no comment!!please folyt.köv!!!

    VálaszTörlés
  3. Nem gondoltam,hogy az érzéki beavatást még lehet felülmúlni.Max. tévedtem!Ez az érzéki továbbképzés félelmetesen erotikus lett!/Robci meg milyen gyorsan fejlődik!/..Őrülten perverzek vagytok....a legjobb értelemben!!!
    csao zeno

    VálaszTörlés