Két teljességgel elvetemült, fanatikus Rob-rajongó, szabadelvű, perverz csaj nyomdafestéket alig tűrő fantáziái, és ezek megvalósulása (számunkra végtelenül sajnálatosan nem valódi, csupán) írásos formában.

Az alkotók, ahogy a blog címe is mutatja: Szandi és Petra! :)

Ha épp itt vagy, és a meglehetősen beteg, de mégis rettentő erotikus töltetű agyunk szüleményeit olvasod, akkor te sem vagy különb nálunk!! ;-) :PPP

2011. augusztus 27., szombat

Robci, a virgonc nőgyógyász


Robci, a virgonc nőgyógyász


Egy újabb munkával töltött nap… Már meg sem tudom számolni, hány puncit kellett ma megvizsgálnom, és persze a hülye kérdésekről már ne is beszéljünk, amit egyes nők fel tudnak tenni. Hál’ istenek már csak egy páciens van hátra.
Szóltam a csinos kis asszisztens nőnek, hogy hívja be az utolsót, miközben arról fantáziáltam, hogyan fogom letépni később a kis fehér köpenyét, miután vége a rendelésnek.  Perverz gondolataim közül az ajtó nyitódása szakított ki, amin belépett egy igen fiatal és szexi kis angyal.
Végignéztem rajta, és még a nyál is majdnem kicsordult a számból. Karcsú alakja volt, formás mellei, kerek popsija. Rögtön el is képzeltem, milyen lenne jól megdöngetni ezt a kis tündérkét. Féloldalas mosolyra húztam a szám, miközben szemeimet a szépség tekintetébe fúrtam. A lány elpirult, és zavartan tördelni kezdte a kezeit, miközben egyik lábáról a másikra helyezte a testsúlyát. 
Imponált, hogy ilyen hatást váltok ki belőle, de azért nem kéne ennyire megszeppennie. Végül is nem eszem meg, egész más terveim lennének vele, hmmm… - nyaltam körbe kacéran a számat perverz gondolataim hatására.
Az angyalka egyre jobban elvörösödött, és szégyellősen kezdte lejjebb húzkodni a pólóját. Vajon miért van ilyen zavarban? Esetleg ő még…? Áh, nem hiszem, a mai lányok elég korán kezdik... Na majd nem sokára meglátjuk... - gondoltam magamban.
- Kérem, vetkőzzön le! - utasítottam szelíden.
Bólintott, majd kilépett a cipőjéből, és kínzó lassúsággal kezdte kioldani az övét, majd gombolni a farmerját. Szemeim szinte kocsányon lógtak, miközben figyeltem, ahogy kívánatos testét elhagyja a durva farmeranyag. Ezután jött a számomra érdekesebb rész.
Foglalkozásomból adódóan imádtam a női alsóneműket, hiszen nagyon sokat elárul valakiről, milyen bugyit visel. A szépségen fehér francia bugyi volt, aminek az elején frakk kutya mosolygott, és egy kis táblácskát tartott „Team nyal” felirattal. Hát, van humora, el kell ismerni... - somolyogtam magamban. Na, cica, hát, én is benne lennék egy kis nyalakodásban!
Széles vigyorral az arcomon intettem neki, hogy felülhet a székbe. Egy újabb bólintást követően már ott is termett, én pedig szétterpesztett combjai közé helyezkedtem. Majdnem tényleg elcseppent a nyálam, amikor megláttam a lány kopaszra borotvált nőiességét, majd megéreztem az illatát is, amitől még jobban begerjedtem.
Éreztem, hogy egyre kevesebb lesz a nadrágomban a hely, de minden erőmmel megpróbáltam a vizsgálatra koncentrálni, mert félő volt, hogy azonnal rávetem magam a kicsikére.
- Még szűz vagy, Petra? – kérdeztem tőle lelesve a nevét az egészségügyi kártyáról, mire iszonyatosan zavarba jött, és olyan vörös lett az arca, hogy egy érett paradicsom is megirigyelhette volna a színét. - Csak azért kérdezem, mert akkor nem használhatok belső tágítót – próbáltam nyugtatni, kevés sikerrel, mert még mindig nem tudott megszólalni a drága.
- Hát… én… oh, a francba... igen, az vagyok - nyögte ki nagy nehezen.
- Rendben – lepődtem meg, de persze jól titkoltam -, ígérem, óvatos leszek! - simítottam végig csupasz lábszárán.
Megremegett az érintésemtől, ami nem kicsit legyezte az egómat. Hat a Pattinson-sárm! - könyveltem el magamban elégedetten. Ezután jobbnak láttam inkább a munkára koncentrálni, és nekikezdtem a vizsgálatnak. Pár perc után azonban nem bírtam magammal, és egyik kezemmel lágyan végigsimítottam a szépség puha szemérmén. Legnagyobb meglepetésemre a mozdulatom hatására egy apró nyögés szakadt fel a torkából, de még mindig görcsösen szorította a székre terített lepedőt. 
Vérszemet kaptam, hallani akartam még egyszer kéjes nyögésének hangját, ezért ezúttal kissé tovább időztem el a rózsaszín redők közt. Az ujjaim már rég nem a vizsgálat szempontjából tapogatták a síkosodó női húst, sokkal inkább életem eddigi tán legperverzebb vágya fogalmazódott meg bennem, mikor arra gondoltam, mi lenne, ha…? De aztán el is vetettem. Azt tuti nem engedné meg… No, de lássuk, hogy akkor vajon meddig mehetek el?
Újra végigsimogattam, mire a kezdeti halk nyögések egyre hangosabbá váltak, én pedig ezen felbátorodva a számmal is közelíteni kezdtem hívogató lágysága felé. Vagy eltol és kirohan innen, vagy nem – gondoltam.
- Mit csinál? - nyögött fel a szépség, mikor lágyan végig nyaltam a szemérmén, de egyelőre nem moccant. Akár csak az illata, az íze is fantasztikus volt.
- Talán nem jó? – nyögtem bele a húsos kis párnácskák közé.
Nem válaszolt, csak újabb nyögést hallatott, amiből azt szűrtem le, hogy nagyon is élvezi a cselekedetem, ezért nem hagytam abba, hanem egyre hevesebben nyaltam, majd mikor éreztem, hogy kellően felizgult, és nőiességét elönti a finom meleg nedű, középső ujjamat óvatosan belévezettem, amitől egy kisebb sikoly hagyta el a száját.
Erre a hangra megjelent a kis segédem is, aki földbegyökerezett lábakkal állt az ajtóban, és dermedten nézte, hogy mit művelek a lánnyal.
- Sajnálom, Dr. Pattinson, én csak ezt... - kezdte zavarodottan.
- Semmi baj, kérlek, zárd be az ajtót, Szandra! - kértem meg vigyorogva kedvenc asszisztensemet.
Rögtön rájött, mik a terveim, mert egy szempillantás alatt elfordította a kulcsot a zárban, és várakozó tekintettel nézett rám.
- Gyere ide! - parancsoltam. Szót fogadott, és csábos mozdulatokkal elém sétált. Szabad kezemmel megragadtam a csuklóját, és ágaskodó férfiasságomra szorítottam. Kacér pillantást vetett rám, majd szó nélkül elém térdelt, és ügyesen bontogatni kezdte a nadrágom elejét.
- Én ez nekem... ahhh - kezdett bele valamibe a székemben fekvő tündérke, de ahogy megmozdítottam még mindig benne pihenő ujjamat, hangja elfúló sóhajtásba csapott át.
 - Nyugi, cica, csak lazulj el és élvezd! - susogtam rekedtes hangon.
Közben vadmacska asszisztensem már ki is ügyeskedett a nadrágomból, és pár simítás után lassan meleg és nedves szájába véve isteni finoman szopni kezdte vágyódó szervemet. Oh, atyám te egy nagy mázlista vagy, Pattinson! Tudtam én, hogy jó szakmát választottam –nyögtem magamban örömittasan.
Míg engem kedves asszisztensem kényeztetett, én folytattam a lányka izgatását, aki már elég közzel járt az extázishoz, ezért egyre gyorsabb tempóban mozgattam benne az ujjam, miközben hevesen nyalogattam és szívogattam a csiklóját, amitől nemsokára remegni kezdett a karjaimban, és egy kéjjel teli sikoly hagyta el a száját, aztán az ujjamon megéreztem rejtett kis izmai pulzálását, majd élvezetének finom nedveit.
- Ezh… isteni volt –nyögte zihálva a kis édes, mitől az egóm már a csillagokat súrolta.
- Oh, lesz ez még… ahh jobb is! - mondtam neki kissé akadozva, mert odaadó asszisztensem gondoskodott róla, hogy légvételem igencsak nehézkessé váljék.
Még pár nyalintást engedélyeztem neki, aztán hajánál foga elrántottam magamtól a fejét, még mielőtt túl késő lett volna. Kissé durcásan nézett rám, de tudtam hogyan lehet kiengesztelni. Magamhoz húztam egy heves csókra, közben pedig aprócska köpenyét kezdtem kigombolni. Amint észrevette, min ügyködöm, azonnal besegített, így a fehér anyag pikk-pakk lekerült róla.
Elégedetten sóhajtottam fel, majd a székről felállva a vizsgálón fekvő lányhoz léptem. Tekintete kissé homályos volt az imént átéltektől, de szemei vadul csillogtak.
- Simogattál már meg férfit? – kérdeztem, miközben fejemmel álló farkam felé böktem.
 Az angyalka nemlegesen rázta a fejét, és vágyakozó pillantást küldött felém
- Vedd a kezedbe! - kínáltam fel magam neki. Kissé tétován nyúlt felém, majd forró tenyere lüktető férfiasságom köré kulcsolódott. - Mozgasd! - parancsoltam.
Alighogy mozgatni kezdte rajtam a kezét, megragadtam a már mellettem álló asszisztensem derekát, és finomkodás nélkül téptem szét a köpeny alatt rajta lévő blúzt. Egy hangosabb nyögést hallatott, majd fejemet a nyakába temetve csókolni kezdtem selymes bőrét.
Miközben az angyalka a farkam verte, addig én a vonzó kis asszisztensem nyakát csókolgattam körbe, megszabadítottam a fehér csipkés melltartójától, aztán a kezembe vettem a feszes cicijeit, majd nyelvemmel is elindultam az imádott domborulatok felé. Ő sem tétlenkedett, az egyik kezével az ingem kezdte gombolni, a másikkal pedig a vizsgáló széken fekvő lány testén simított végig, majd a hasánál egyre feljebb kezdte tűrni a felsőjét.
Ettől a lányka egy kicsit zavarba jött, azt hittem, hogy ez most sok lesz neki, de ehelyett egyik keze elindult asszisztensem épp kezembe lévő melle felé, mire én elengedtem a feszes halmot, és néztem, ahogy egy bátortalan érintéssel viszonozta Szandra kedvességé,t majd lágyan cirógatni kezdte az asszisztensem egyik mellét, közben én a másikdomborulatot kezdtem kényeztetni a nyelvemmel.
Körbe nyaltam a mellbimbóját, majd a számba vettem, lágyan szívogattam, és néha rá is haraptam, amitől az én kis vadmacskám nyögdécselni kezdett. Kedvenc asszisztensem, és újdonsült páciensem kéjesen nyöszörögtek, én pedig hangosan ziháltam az élvezettől. Ezúttal nem rántottam ki magam a kiscsaj kényeztető kezei közül, hagytam, hogy elérjen a gyönyör, és Szandra nyakába temetett arccal morrantam fel, mikor az élvezet a tetőfokára hágott bennem.
Mámorom nedveit a székemben lévő szépség hasára lövelltem, ami bájos asszisztensemnek igencsak tetszhetett, mert miután lágyan végigsimított az arcomon, ellépett tőlem, és a lány hasára hajolva hevesen kezdte el eltüntetni orgazmusom bizonyítékát.
Szűz angyalkám ezen azért látszólag meglepődött, de pár pillanat múlva asszisztensem hajába túrt és felrántotta magához egy csókra.
Milyen vad a kicsike... - gondoltam magamban. Én egy-két nagyobb levegővétel után a még mindig szoknyában lévő Szandra mögé osontam.
Végigcirógattam meztelen felsőtestét, majd lehúztam a rövidke szoknya cipzárját. Szandra elégedetten sóhajtott fel, mikor puszik közepette megszabadítottam a nem kívánatos ruhadarabtól. Aztán mikor félrehajítottam a fekete szoknyát, megragadta a kezemet, és szemérmére vezette, egyelőre bugyin keresztül. Eközben ő saját ujjaival egyre lejjebb kalandozott ifjú páciensem testén, míg el nem érte annak tocsogó ágyékát. 
Párszor végigsimított rajta és izgatni kezdte a csiklóját, amit a lányka kéjes nyögéssel díjazott. Nagyon izgató volt a látvány, ami elém tárult, így rövid időn belül ismét álltam, akár a zászlórúd. Közben Szandra szája, ami eddig a páciensünk hasán kalandozott, elérte a lány legérzékenyebb részeit, így elvette onnan az ujját, amivel eddig izgatta, és végignyalt a nedvességtől csillogó szirmokon.
Megbabonázva figyeltem a jelenetet, miközben lágyan simogattam Szandra punciját a bugyiján keresztül, amitől egyre nedvesebb lett, és a fehérneműje teljesen elázott. Közben a mi kis angyalkánk egyre közelebb került a második orgazmusához, de azt szerettem volna, ha azt is tőlem kapja meg, ezért elvettem a kezem Szandra lábai közül, és elrántottam a fejét a lány szemérmétől, helyette inkább én álltam a lábai közé. Szandra elég csalódottam pislogott rám, de úgy döntöttem, majd később kiengesztelem érte. Farkam hegyét odaigazítottam a lány forró barlangjának bejáratához.
- Most egy kicsit másfajta vizsgálatot végzünk, de nem kell félned – suttogtam a szemébe nézve, ő pedig nagyot nyelve bólintott egyet. Ezt beleegyezésnek vettem, úgyhogy óvatosan benedvesítettem magam teste izzó lávájával, majd a hegyét egy picit beljebb toltam. Olyan szűk volt, hogy azt hittem, menten kitör belőlem a második adag feszültség, de erőt vettem magamon, és sikerült visszafognom a szenvedélyem. - Engedd el magad – mondtam neki, de válaszolni már nem tudott, mert egy óvatos lökéssel belé hatoltam. Azonnal kéjes sikoly hagyta el az ajkait. Én is hirtelen csillagokat láttam az élvezettől, annyira szoros volt, nedves és forró.
Nagy erőfeszítésembe került, de egy kicsit megálltam benne, hogy lássam, nem okoztam-e fájdalmat neki, de mivel csak élvezetet láttam az arcán, ezért elkezdtem ki-be mozogni benne. Közben a másik démonom odasétált a lány fejéhez, és szenvedélyesen az ajkaira tapadt. Igyekeztem kíméletesen bánni a kiscsajjal, de majd’ eszem vesztettem a forróságától, és a látványtól, ahogy az én Szandrámmal hevesen smárolnak. Hát még, ami ezután következett...
Asszisztensem ügyes mozdulattal a vizsgálószékem oldalához nyúlt, és miközben ifjú betegemmel vadul tépték egymás száját, fekvő helyzetbe döntötte az ülőalkalmatosságot. Ezután Szandra a fiatal tündérke kezeit átázott bugyijához vezette. A kiscsaj kényeztető simítások közepette szabadította meg a fehérneműtől virgonc asszisztensemet. Szandra pedig fogta magát, és a székbe felmászva négykézláb helyezkedett el az általam okozott élvezetektől nyögdécselő angyalka fölött. Bal combját átvetette a szépség kipirult feje felett, és a lány pólóját és melltartóját felgyűrte egészen a nyakáig. Ezután lágyan csókolgatni kezdte ziháló páciensem lapos hasát, szemérme felé haladva.
A szépség sem tétlenkedett, remegő kezeit felsimította Szandra izmos combjain, majd fejét kicsit megemelve nyalni kezdte asszisztensem nedves nőiességét. A látottaktól ismét majdnem rögvest belerobbantam a vonagló lányba, ezért egy pillanatra muszáj volt megállnom a mozgásban, és nagy levegőket véve nyugtattam magam. 
Szandra felsikkantott, amint megérezte a másik nyelvének játékát forró ölén, és csókjaival irányt váltva a fiatal lány gömbölyű cicijei felé haladt. Rövid ideig elidőzött a puha halmokon, finoman szívogatta és harapdálta őket, amitől a kis páciens nyelve még hevesebben kezdte izgatni szexi asszisztensemet.
Úgy éreztem, sikerült kicsit lenyugodnom, ezért újra mozgásba lendültem széttárt lábú angyalkámban, aki amint ezt megérezte elégedetten nyögött fel. Szandra elhagyva a csaj melleit ismét lentebbi fertályok felé kalandozott, míg puha ajkaival el nem érte a lány duzzadt csiklóját. Óvatosan fogai közé vette, és picit ráharapott, majd engem vett kezelésbe. Ahogy kicsit kihúzódtam a lányból, mohó asszisztensem azonnal körbenyalta lüktető férfiasságomat.  Pár nyalintás után elszakítottam magam szépségem nyelvétől, visszatértem a kiscsaj vágytól izzó barlangjába, és az előbbinél hevesebben kezdtem döngetni.
Közben drága segédem gyors nyelvcsapásokkal izgatta tovább a lány csiklóját. Ennek eredményeként éreztem, hogy a lányka hamarosan elérkezik a gyönyör kapujába, teste felett átvette a hatalmat a remegés, és egyre hangosabban nyöszörgött Szandra lábai között. Majd egy, az eddigieknél is kéjesebb sikoly hagyta el az ajkait, és végül megéreztem az erőteljes szorítást a farkam körül, amitől engem is azonnal elért a robbanás, és a teste mélyére lövelltem élvezetem magjait, miközben egy morgással keveredett hangos nyögés szakad ki belőlem.
Az élvezettől még vagy egy percig nem tértem magamhoz, csak csillagokat láttam magam körül. Miután lecsillapodtak a testemben a gyönyör hullámai, láttam, hogy Szandra épp óvatosan lemászik a lányról, aki még mindig hevesen kapkod levegő után.
 Drága asszisztensemre nézve rájöttem, hogy a mókának még koránt sincs vége, ugyanis ő ma még egyszer sem élte át azt az extázist, amit én és a páciensünk már kétszer is, és amiben ő is segítségünkre volt.
Kissé még ziháltam az előbbi orgazmustól, ezért miután a székben pihegő lány nedveinktől sikamlós nőiességére csókot nyomtam, a rendelőben álló íróasztalomhoz botorkáltam, és félresöpörve a rajta lévő iratokat ráhuppantam.
- Gyere ide, cica! - intettem csillogó szemű asszisztensemnek.
Szandra fenékriszálva lépkedett oda hozzám, majd hajamba tépve szenvedélyes csókra húzott magához. Azonnal újra keményedni kezdtem odalent.
Tenyereimet végigvezettem az oldalán, majd kicsit durvábban fenekébe markoltam, mire belenyögött vad csókunkba. Eközben fiatalka páciensem is mellénk sétált, és érzékien húzta végig apró ujjait asszisztensem gerincén. Szandra becsúsztatta a kezeit kettőnk közé, majd ingerelni kezdte újraéledő vágyamat. Nem kellett sok, és máris készen álltam bármire.
Ügyesen feljebb csúsztam az asztalon, hogy kivitelezhessük a fejemben megfogalmazódott perverz tervet.
- Lovagolj meg! - súgtam Szandra fülébe, miközben apró csókot nyomtam a cimpájára.
Egy szempillantás alatt felmászott mellém az asztalra, én meg egy sietős mozdulattal magamra húztam. Egy pillanatra elakadt a lélegzetem, és mozdulatlanul élveztem, ahogy kitöltöm asszisztensem tüzelő belsőjét, de Szandra megelégelte a helyzetet és mozogni kezdett. Ezzel egy időben én is életre keltem, és kacér pillantást küldtem az asztal mellett ácsorgó tündérkének, aki száját harapdálva kémlelt minket. Egyik kezemmel intettem neki, hogy lépjen közelebb, majd mikor eleget tett a kérésemnek, derekánál fogva magamhoz húztam, és melleit kezdtem ízlelgetni. Hangosan sóhajtott fel, majd kezeivel végigsimított csábító testén, egyik ujja pedig lábai közt ért célt. Micsoda kis nimfó… - mosolyogtam magamban
- Tedd fel a… ah… lábad az asztalomra! - motyogtam mellei közé.
 Nem voltam benne biztos, hogy megértette, de mikor karcsú lába halkan puffant a mahagóni asztallapon, elégedetten elvigyorodtam.
Fejemet felemeltem a mellei közül, és szabad kezemmel - a másikkal a még mindig rajtam szorgoskodó Szandra derekát öleltem - végigsimítottam a vádlijától egészen a belsőcombjáig, majd mutatóujjamat bevezettem sikamlós puncijába, a sajátja mellé.
Gyors tempóban mozgattam benne az ujjaim az övéi mellett, miközben felváltva csókolgattam a melleit, majd visszatértem Szandra domborulataira, és a számba vettem az egyik mellbimbóját, aztán gyengéden ráharaptam. Asszisztensem ettől még erőteljesebben kezdet lovagolni.
Mind a hárman közel jártunk már a végéhez.
Először a kis betegemet érte el a gyönyör, éreztem az ujjaimon a hüvelye pulzálását, majd élvezetének nedveit végigfolyni a kezemen, amitől én is majdnem elsültem, de nagy erőfeszítések árán visszafogtam magam. Odaadó asszisztensem egyre jobban fáradt, ezért miután kihúztam az ujjaim a kielégült lányból, felkaptam, az asztalra fektettem, és úgy döfködtem tovább, miközben egyeik kezem bevezettem kettőnk közén, és vágytól duzzadt csiklóját kezdtem izgatni.
Heves mozgásomtól és ujjaim játékétól hamarosan megfeszült a karjaim között, rejtett kis izmai ráfeszültek méretes gerjedelmemre, miközben a nevemet nyöszörögte, én szinte rögtön követtem, és az ajkaira tapadtam, miközben beléspricceltem forró magjaim.
Miután a gyönyör lecsillapodott a testünkben, elszakítottam az ajkaimat az övétől, és a melleire hajtottam a fejem, így próbáltam normalizálni a légvételeim.
Kielégülten szuszogtam, miközben asszisztensem csapzott hajamat simogatta lihegve. Nem sokáig maradhattunk így, pedig kedvem lett volna most elaludni, de tudtam, indulnom kell, ha nem akarok lecseszést kapni az asszonytól.
Csókot leheltem Szandra melleire, majd a kifáradt cukorfalatot leemelve magamról felültem, és lekászálódtam az asztalról. A szépséges fiatal tündér az asztal előtt álló székemben szuszogott, és ahogy ránéztem, mosolyra húzódott a szája. Odasétáltam hozzá, és egy könnyed puszit nyomtam piros ajkaira, amit hümmögve fogadott. Szandra időközben szétszórt ruháinkat gyűjtögette össze, majd a kezembe nyomta az ingemet. A lánynak is odaadta a holmijait egy kacsintás és egy vérpezsdítő csók kíséretében.
Némán öltözködtünk, mikor kopogás törte meg a csendet.
- Dr. Pattinson, ott van? A lányomért jöttem, már egy órája végeznie kellett volna, csak rutin ellenőrzésre jött! - hallottuk meg a kétségbeesett hangot az ajtón túlról.
Szandra gyorsan magára kapta a köpenyét, és közelebb sétált hozzánk.
- Rob, a feleséged 6-ra vár vacsorára. Az előbbi meg… hmmm… az egyik legjobb volt mostanában! Te pedig, remélem, ezentúl Dr. Pattinson rendszeres páciense leszel! - simított végig a már szintén ruhában álló, mosolygó lány fenekén. - Lefoglalom az anyukádat, amíg elbúcsúztok - mondta, majd miután puszit dobott nekem, elfordította a zárban lévő kulcsot, és kilépett a váróba.
- Szóval, Dr. Pattinson, talált esetleg valami rendellenességet nálam? - kérdezte édes hangon az angyalkám.
- Ami azt illeti, igen, sajnálom, a dolog elég súlyos. Heti kétszeri kezelést javaslok! - válaszoltam kaján vigyorral a képemen.
- Oh, nos, remélem, meg tud gyógyítani! Akkor a jövő héten ismét felkeresem - ment bele a játékba.
- Tökéletes, kérlek, egyeztess az asszisztensemmel! - simítottam végig dekoltázsán.
- Mindenképp - sóhajtotta.
- Viszont felírnék még neked valamit, ha nem akarjuk, hogy ennek a mainak 9 hónap múlva következményei legyenek, illetve, hogy a további kezeléseken is biztonsággal részt vehess - súgtam kéjesen a fülébe.
- Mhhm… oké - rebegte.
Felvettem a földről a recepttömbömet, és kiírtam neki egy eseményutáni tablettát, illetve egy számára megfelelő fogamzásgátlót. A kezébe adtam a recepteket, majd puha csókot nyomta ajkaira.
- Az eseményutánit még ma váltsd ki, aztán vedd is be, és ha lehet, a másikkal is siess, már alig várom a jövő hetet! - duruzsoltam.
- Nana, Dr. Pattinson, maga nagyon mohó! - nevetett, majd mielőtt kilépett volna a rendelőből, visszaszólt. - Egyébként én is alig várom, hogy a lábaim közt legyél újra! - mondta, miközben körbenyalta a száját és kisétált.
 Nocsak, micsoda kis szexéhes perszóna… - gondolkodtam magamban, ám ekkor megszólalt a telefonom.
A nagy rumliban alig találtam meg a vacak ketyerét, és mikor ráleltem, majd ránéztem a kijelzőre. azonnal belém hasított az érzés, hogy bár ne is kerestem volna… Kristen hívott, a feleségem. Na de máris 6 óra lenne?
Tekintetemet a rendelőben lógó faliórára emeltem, és elkáromkodtam magam.
- Bassza meg! - morogtam, aztán beletörődően megnyomtam a hívásfogadás gombot.

3 megjegyzés:

  1. Gratula!
    A frakkos bugyi üt xD Télleg az van ráírva, hogy TEAM NYAL? :'DDD
    Folytatást!

    VálaszTörlés
  2. ooooooommmmmmgggggggg!ilyen nőgyógyászhoz fogok én is járni:DSzeretitek Kris-t vagy negatív a szemetekben?

    VálaszTörlés
  3. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓhhhhhh! Szeretem az érzéki fantáziátok!És Rob gondolatai?Hú!Ez így teljes!
    Fantasztikusak vagytok!
    csao zeno

    VálaszTörlés