Két teljességgel elvetemült, fanatikus Rob-rajongó, szabadelvű, perverz csaj nyomdafestéket alig tűrő fantáziái, és ezek megvalósulása (számunkra végtelenül sajnálatosan nem valódi, csupán) írásos formában.

Az alkotók, ahogy a blog címe is mutatja: Szandi és Petra! :)

Ha épp itt vagy, és a meglehetősen beteg, de mégis rettentő erotikus töltetű agyunk szüleményeit olvasod, akkor te sem vagy különb nálunk!! ;-) :PPP

2012. március 2., péntek

Anya vs. lánya - Part 1.

Kék vagy fekete? - tanakodtam magamban a szekrényem előtt állva. Vajon melyik ingemben tennék jobb benyomást jövendőbeli anyósomra? - gondolkodtam. Ma találkozok először a barátnőm édesanyjával, és nagyon szeretnék bevágódni nála, mivel az én kis cicám igazi anyuci kedvence. Ha a kedves mamát az ujjaim köré tudom csavarni, a csajom tutira valami jó hosszú és élvezetes jutalomban fog részesíteni!
Na jó Rob elég a perverz fantáziákból! - róttam meg magam gondolatban. Sietősen kikaptam kedvenc kék ingemet a szekrényből, gyors öltözés, és öt perc múlva már kocsikulccsal a kezemben zártam a lakásom ajtaját.
Lesiettem a lépcsőn, majd bepattantam a ház előtt parkoló autómba. Indítottam és már úton is voltam kedvesem otthonához.
Kíváncsi voltam más a drága mamára, vajon az én kis vad macskám tőle örökölte csábító külsejét és szexis kisugárzását?  – Na jó, Rob, te tényleg nagyon perverz vagy, jó lesz ha leállítód magad…
A nagy elmélkedés közepette alig vettem észre, hogy már meg is érkeztem. Leállítottam a kocsit a házuk előtt. Még ki sem szálltam rendesen, mikor kivágódott az ajtó, és az én kis cicám száguldott ki rajta hogy a nyakamba érjen célt. Szenvedélyes csókkal köszöntöttük egymást, miközben én köré fontam a karjaimat, és erősen magamhoz öleltem. Percekig egymás nyelvét ízlelgettük, míg meg nem hallottunk egy hangot az ajtó felől, melynek hatására zihálva elváltunk egymás ajkától.
- Na de, kislányom, így kell viselkedni az utcán? Mit fognak gondolni a szomszédok? - kérdezte egy igazán fiatalos, formás idomokkal megáldott középkorú szépség az ajtóban állva, aki, gondolom, szerelmem édesanyja.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen csábító anyóssal lesz dolgom. Szívesen eljátszadoznék vele…  Azt mondják, az érett nők igazán értenek ahhoz, hogy kell egy férfit boldoggá tenni. 
Perverzióim közül egy újabb kérdés szakított ki.
- Nem akartok inkább bejönni? – kérdezte a csini mama csábosan méregetve engem.
- Megyünk anya - mondta a másik szépség, aki még mindig a karjaimban volt. Meg kell hagyni, volt kitől örökölnie a szépségét. - Gyere, esünk túl rajta, aztán miénk az egész este és éjszaka - kacsintott rám huncutul, majd kibontakozott az ölelésemből, karon ragadott és behúzott maga után a házba.
Már jártam náluk, mikor a drága mama nem volt otthon, így nem okozott gondot a tájékozódás. Az én kis cicám berángatott a nappaliba, ahol a csábító anyósom már várt ránk.  Most jobban szemügyre tudtam venni a drágát, és meg kell, hogy mondjam, nem erre számítottam. Egy igazán vonzó 30 éveiben járó nő ült a kanapén formás lábait keresztbe rakva, amiket majdnem teljesen látatni engedett vörös kis ruhája, melynek a dekoltázsa is elég nagy belátást engedett kíváncsi szemeimnek.  A látványtól még a szám is kiszáradt, a kezeim pedig remegni kezdtek, amit remélem, hogy drága szerelmem nem vett észre.
- Be sem mutatsz a barátodnak kicsim? – szakított ki a gyönyörködésemből csinos mama, majd felállt a kanapéról és elénk sétált.
- Anya, ő itt Rob, Rob, ő itt az édesanyám – mondta az én kis angyalom, miközben az csábító démon a kezet fogott velem, mialatt újra végigmért, és alig láthatóan megnyalta a szája szélét, amitől enyhén zihálni kezdtem. Van egy olyan érzésem, hogy a kedves mama is szívesen benne lenne egy kis pajzánkodásban…
Nagy erőveszítések árán rendeztem a légzésem. és összehoztam egy értelmes mondatot.
- Örülök, hogy megismerhetem, Mrs…………….. Robert Pattinson vagyok.
- Részemről az öröm, Rob, de tegezz csak nyugodtan, hisz nem vagyok én olyan öreg.
Öreg? Ez a nő egy bombázó, akárcsak a kedves lánya, igaz, nem olyan fiatal, de ő is nagyon vonzó és kívánatos. Persze imádom a lányát, és nem áll szándékomban elhagyni, de azért anyucival is szívesen eltöltenék egy pár gyönyörteli percet…
- Kérlek, szólíts csak Petrának - szakított ki fantáziáim közül a kicsike. - Kicsim, miért nem mész el a boltba egy kis nasiért, meg üdítőért? Nincs itthon semmi, amivel meg tudnánk kínálni a barátodat - fordult Szandi felé az édesanyja -, addig én beszélgetek egy kicsit Robbal.
Ez a bombázó most komolyan kettesben akar maradni velem? Úr isten mi lesz itt?
- De anya, miért nem vettél ilyesmit mikor vásárolni voltál? – kérdezte szerelmem felháborodva.
- Jaj, kicsim, ne csináld a hisztit, menj, és vedd meg, amit kértem – mondta a lányának, miközben kacéran nézett rám. 
- Jó, megyek már! – vágta be a durcást az én kis cicám, adott egy könnyed csókot, fogta a táskáját és elindult kifelé. - Sietek! - szólt vissza az ajtóból.
Miután becsukódott az ajtó Szandi után, kedves anyósom közelebb lépett hozzám, kezét a mellkasomra tette, és simogatni kezdett, amitől teljesen bepörögtem.
- Mondd csak, Rob, mennyire komolyak a szándékaid a lányommal? – kérdezte miközben a keze lejjebb csúszott a mellkasomról egészen éledező hímtagomig, amitől zihálni kezdtem.
- Szeretem a lányod, és komolyan gondolom a kapcsolatunkat – mondtam nyögdécselve, mert közben a nadrágom elején lévő dudort simogatta.
- Ennek igazán örülök, én is nagyon szeretem őt, és azt szeretném, hogy boldog és elégedett legyen - búgta a fülembe, majd ajkait az enyémre nyomta. Már az egész testem lüktetett a vágytól, annyira felizgatott ez a démon. Nem voltam rest viszonozni a simogatásokat, kezeimet bevezettem a ruhája alá, egyiket a mellére, a másikat a lába közé csúsztattam, és meglepődve tapasztaltam, hogy nincs rajta fehérnemű, így tenyerem és ujjaim akadály nélkül simíthattak végig rajta. Egy idő után levegőhiány miatt megszakítottuk a csókot, mire ő a nyakamat kezdte nyalogatni.
- Mit művelünk? - nyögtem vágytól fűtött hangon, Szandira célozva ezzel. Hogy épp megcsalom a saját anyával.
- Csak leellenőrzőm, hogy biztos boldoggá tudod-e tenni. És különben is, amit nem tud, az nem is fáj neki – nyögte a választ a fülembe. - De sietnünk kell, mert nemsokára hazaér - búgta édesen nekem, és az övemet kezdte bontani.
Szeretem az én kis vadmacskám, de nem tudok, és nem is akarok uralkodni a vágyaimon. És igaza van Petrának, amit nem tud, az nem is fáj neki. De tovább már nem tudtam gondolkodni, mert a csábító démon kibontott a nadrágomból, elém térdelt, és csábosan végighúzta a nyelvét vágytól lüktető farkamon.
Mikor a nyelve hozzám ért, azt hittem, menten elsülök, pláne mikor teljesen a szájába engedett, valami fantasztikusan csinálta. Már értem, miért mondják, hogy az érettebb nők nagyon jók a szexben.
Hagytam neki pár percig, hogy nyalogasson, de mikor már úgy éreztem, nem bírom tovább, felrántottam magamhoz egy heves csókra, utána elé térdeltem. Először csak a hosszú ujjaimat csúsztattam nőiessége mélyére, majd nyelvemmel is megízleltem nedves, forró szirmait. Hangosan nyögdécselt, miközben ujjait a hajamba fűzve húzta közelebb magához a fejemet. Tevékenységemnek hála hamar elérte az extázist, éreztem az ujjaimon az összehúzódásait, élvezetének nedveit meg a számba csorogni. Felemelkedtem hozzá, majd a karjaimba vettem remegő testét, és a kanapéra fektettem.
Gyorsan megszabadultam a maradék ruhámtól, majd róla is levettem a vörös ruháját és a lábai közé helyezkedtem.
- Gyere már, dugj meg! – nyögte, mire én teljesítettem a kérését, és tövig belé dugtam fájóan meredező farkam.
Az érzés egyszerűen mennyei volt, azt hittem azonnal elsülök, de szerencsére vissza bírtam fogni magam. Fél percig nem is mozdultam, csak élveztem a forróságot, de utána erőteljesen döngetni kezdtem, amitől mindketten hangosan felnyögtünk. Heves tempót diktáltunk, miközben szenvedélyes csókkal fojtottuk el élvezetünk hangjait. Gyors tempónknak hála hamarosan éreztem, hogy közel a gyönyör, mikor az alattam fekvő démon teste remegni kezdett, és egy hangos sikoly kíséretében felért a csúcsra. Belső izmai pulzálásától szinte azonnal követtem őt, és egy morgással vegyített nyögés kíséretében teliélveztem a bensőjét.  
Egymásra borulva próbáltunk lenyugodni, míg egyszer csak szégyentelen zihálásunkat egy hisztérikus kiáltás szakította félbe.
- Ti meg mégis mit műveltek?! - kérdezte szerelmem az ajtóban állva döbbent arckifejezéssel, és könnyes szemekkel.
Na, ebből most hogyan mászol ki Rob? – kérdeztem magamtól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése